Search
Search

معرفی بهترین ضد جوش خارجی [ کدام ضد جوش ارزش خرید دارد؟ ]

آنچه در این مقاله خواهید خواند!

ضدجوش از جمله لوازم آرایشی ضروری برای هر خانمی است. جوش‌ها به صورت ناخواسته در بدترین زمان بر روی پوست ظاهر می‌شوند و زیبایی آرایش و پوست را از بین می‌برند. بلوغ، دوره‌های ماهیانه، عرق کردن، حساسیت پوستی و هورمون‌ها، از جمله دلایل بروز جوش‌ها بر روی پوست هستند. در این پست می‌خواهیم به بررسی بهترین ضد جوش خارجی بپردازیم و ببینیم که خرید کرم ضد جوش خارجی چطور به بهتر شدن پوست ما کمک می‌کند. در این راهنمای خرید سعی می‌کنیم ضدجوش‌های خارجی و ایرانی را بررسی کنیم. گرچه فضای این پست کم است و هر کدام از این موارد را در سایت یاسمتیک برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

بهترین ضد جوش خارجی

در بازار ایران می‌توانید انواع محصولات ضدجوش خارجی را بیابید. اغلب برندهای معروف در مجموعه محصولات خودشان ضدجوش و آکنه را نیز ارائه می‌کنند. اغلب ضدجوش‌های خارجی از ترکیبات گیاهی تشکیل شده‌اند و علاوه بر از بین بردن جوش‌ها خواص ضد باکتریایی و آب رسان هم داند که از التهاب پوست و تجمیع دوباره باکتری‌ها در منافذ پوست جلوگیری می‌کنند.

معرفی بهترین ضد جوش ایرانی

ضدجوش‌های خارجی اغلب کیفیت بالایی دارند و با تحقیقات علمی روز تولید می‌شوند. نتایج آن‌ها اغلب سریع و موثر است و در ترکیبات آن‌ها مواد ضد باکتریایی و آبرسان نیز یافت می‌شوند.

یکی از معایب ضدجوش‌های خارجی قیمت بالای آن است. بسیاری از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های سنتی نیز اغلب این محصولات را عرضه نمی‌کنند و برای آنکه بتوانید یک مارک معروف و خوب را پیدا کنید باید داروخانه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را بگردید.

  بهترین ضد جوش خارجی

در ایران این برندهای ضدجوش خارجی اصل، معروف‌تر و شناخته شده‌تر هستند:

  • برند اوردینری: این برند کانادایی است و کیفیت خیلی خوبی دارد. بسیار موثر عمل می‌کند و اگر پوست حساسی نیز دارید این برند می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
  • برند نیوتروژنا (Neutrogena): این برند هم در زمینه محصولات ضدجوش و هم سایر محصولات، بسیار خوب عمل کرده است. محصولات این برند به خوبی عمل می‌کنند و در میان کسانی که استفاده کرده اند ارزش و محبوبیت خوبی دارد.
  • برند بادی شاپ: این برند نیز از کشور آمریکا است. محصولات ضد جوش این برند بر پایه چای سبز تولید شده استو به از بین بردن التهاب‌های پوستی و جوش تاثیر به سزایی دارد.

بهترین ضد جوش قیمت مناسب

در این بخش برخی از برند های با کیفیت بالا که قیمت مناسبی نیز دارند را آورده ایم:

  • برند سیمپل:
    یک برند ساخت کشور انگلیس است که محصولات آن در تمام دنیا حسابی سر و صدا به پا کرد و بسیار پرفروش است زیرا محصولاتش فاقد تست حیوانی، بسیار با کیفیت و دارای قیمت مناسب است.
  • برند فارماسی:
    برند فارماسی که تولید کشور ترکیه است سالهای زیادی است که در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نقش پر رنگی در این حوزه دارد و محصولات آن نسبت به کیفیت خوبی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد.

مقایسه و بررسی

محصولات خارجی ضدجوش دارای مواد ضد باکتریایی هستند که آلودگی جوش را از بین می‌برند. همچنین با داشتن مواد آبرسان ناحیه ملتهب جوش را آرام کرده و قرمزی آن را از بین می‌برند. این محصولات به راحتی جذب پوست می‌شوند و اثر مضری ندارند. مزیت محصولات ضدجوش خارجی سرعت و اثربخشی آن‌ها است. این محصولات بلافاصله جوش را نازک می‌کنند. اما یک مشکلی که دارند قیمت بالایی هست که دارند. برای خرید آن‌ها باید تا دو برابر محصولات ضدجوش ایرانی هزینه کنید.

اگر به دنبال راهکار هایی قطعی برای درمان جوش هستید پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را ببینید.

روش های قطعی درمان جوش

ماندگاری بهترین ضد جوش خارجی نیز بالاست و اغلب ناحیه جوش تا مدت‌ها جوش‌آوری مجددی ندارد. برای دوره بلوغ و یا دوره‌های ماهانه استفاده از محصولات ضدجوش خارجی گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

محصولات ضدجوش ایرانی، اغلب دارای ترکیبات گیاهی هستند. طب سنتی ایران مملو از راهکارهای گیاهی موثر برای رفع مشکلات پوستی است و زیبایی بانوان همیشه مورد نظر طبیبان بوده و هست. شرکت‌های ایرانی بیشتر محصولات خودشان را با ترکیب مواد شیمیایی و گیاهی به بازار عرضه می‌کنند. تجربه نشان داده است که محصولات ایرانی کیفیت خوبی دارند و با جنس پوست مردمان ایران به خوبی سازگار هستند. مارک‌های سینره و سیگل دو برند شناخته شده در این زمینه هستند و تجربه استفاده از آن‌ها، کیفیت آن‌ها را اثبات کرده است.

به خاطر اینکه در محصولات ایرانی از مواد گیاهی و شیمیایی سبک‌تر استفاده می‌شود، سایت جوش کمی دیرتر از بین می‌رود. با این حال نتیجه دائمی است و در آن بخش جوش‌آوری چندانی مشاهده نمی‌شود.

به صورت کلی برای انتخاب بهترین ضد جوش خارجی به این موارد توجه کنید:

  • پوست چرب: این جنس پوست مستعدترین جنس پوست برای جوش‌آوری است. برای جلوگیری از جوش‌آوری، باید پوست به صورت مرتب حداقل یک بار در روز و ترجیحاً صبح هنگام با صابون شسته شود. بهتر است که صابون یا مایع شستشو دارای مواد چرب کننده نباشد و تا حدودی نیز پوست را خشک کند. استفاده از حوله تمیز، جلوگیری از دستمالی پوست و نیز شستشوی مدام رویه بالش (متکا) خواب، نیز در کاهش جوش‌ها صورت تاثیر گذار هستند.
  • پوست خشک: این جنس پوست نیز می‌تواند به اندازه پوست چرب، جوش آور باشد. اما اغلب اوقات جوش‌ها کوچکتر و به صورت نقطه ای خواهند بود. در اینجا استفاده از محصولات ضدجوش دارای آبرسان برای کاهش التهاب توصیه می‌شود.
  • پوست‌های حساس: پوست‌های حساس چالش جدی را در مقابله با جوش‌های صورت ایجاد می‌کند. برای اینکه بتوانید از محصولات ضدجوش استفاده کنید، بهتر است که در ابتدا از عدم حساسیت به محصولات ضدجوش مطمئن شوید.

انتخاب بهترین ضد جوش

برای استفاده بهتر از بهترین ضد جوش خارجی بهتر است که به این موارد دقت کنید:

  • هیچ محصول ضدجوشی بدون رعایت اصول بهداشتی نمی‌تواند تاثیر صد در صدی بر روی پوست شما داشته باشد. بهتر است که تا حد امکان، حوله، رویه بالش و سرپوش‌های خودتان را عوض کنید. استفاده از ماسک و عینک نیز می‌تواند پوست صورت را بیشتر مستعد جوش‌آوری کند. برای همین بهتر است که این دسته از وسایل را نیز ضد عفونی کنید و یا در فاصله‌های زمانی کوتاه عوض کنید.
  • برخی از جوش‌ها نشان دهنده نابسمانی‌های وضعیت جسمی بدن هستند. مشکلات کبدی، هورمونی و حتی خونی می‌توانند سبب بروز جوش‌های پوستی دائمی شوند. اگر حجم جوش بدن شما زیاد است بهتر است که این مسئله را با یک پزشک متخصص پوست در میان بگذارید.
  • برای استفاده از محصول ضدجوش حتماً پوست خودتان را با آب گرم بشویید و از صابون‌ها یا مواد شوینده‌ای که مواد چرب کننده و آبرسان دارند استفاده نکنید. این مواد سبب تحریک تعریق پوست شده و در نتیجه پوست شما دوباره مستعد جوش می‌شود. همچنین تاثیر محصولات ضدجوش را کاهش می‌دهد.
  • بهترین زمان برای استفاده از محصولات ضدجوش در ابتدای صبح است. زیرا اغلب پوست با بالش و یا سایر موارد در تماس نیست. بهتر است که این محصول را در ابتدای صبح بر روی صورت قرار دهید و بگذارید که در طی روز به آرامی جذب صورت شود. استفاده شب هنگام از محصولات ضدجوش سبب می‌شود که آن به اطراف و رویه بالش مالیده شده و پاک شود.
  • تا زمانی که جوش وجود دارد، از محصول ضدجوش بر روی آن بمالید تا تاثیر آن هویدا شود. اغلب بهتر است که هر سه تا چهار ساعت محصول ضدجوش را بر روی محل جوش بمالید. در این فاصله پوست محصول را جذب می‌کند و بستر برای از بین رفتن جوش‌ها مهیا می‌شود.

چگونه ضد جوش خارجی مناسب را پیدا کنیم؟

نتیجه گیری و توصیه‌هایی درباره ضد جوش خارجی

بهترین ضد جوش خارجی به زیباتر شدن شما به خصوص در زمانی که جوش‌های ناخواسته بر روی صورت شما ظاهر می‌شود کمک می‌کند. در صورتی که می‌خواهید تاثیر این مواد بهتر باشد، آن‌ها را در ابتدای صبح و پیش از آرایش‌های غلیظ و مهمانی‌ها استفاده کنید. در اینجا شما محصولات ضدجوش خارجی اصل و محصولات ضدجوش ایرانی را در اختیار دارید که هر کدام مزیت و کیفیت خود را دارند و از نظر ما توصیه شده هستند. با این همه جوش پوستی یک مشکل رایج است و می‌توانید با رژیم غذایی، بهداشت دائمی، درمان مشکلات داخلی و استفاده از محصولات ضدجوش آن را بر طرف کنید.

خرید بهترین ضد جوش خارجی از یاسمتیک

فروشگاه محصولات آرایشی یاسمتیک از فروشگاه‌های حرفه ای فروش لوازم آرایشی در ایران است. شما می‌توانید بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مطرح را در این فروشگاه تهیه کنید. یاسمتیک همیشه به انتخاب مشتریان احترام می‌گذارد و اطلاعات کاملی از محصولات، نظرات مصرف کنندگان قبلی و قیمت‌های کاملاً منطقی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خرید راحت و امنی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید در این فروشگاه محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید. محصولات خریداری شده در اسرع وقت دم منزل به شما تحویل می‌گردد. یاسمتیک بهترین فروشگاه برای خرید لوازم آرایشی شماست.

جدیدترین مطالب
خرید انواع ضد آفتاب با تخفیف ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *